Loading...
    Loading...

    گاد پوری God Porii

    زندگی‌نامه گاد پوری

    پوریا بشیری ملقب به گادپوری متولد 1374 (28 ساله) در استان گیلان به دنیا آمده و زندگی می‌کند و در حال حاضر یک آلبوم به نام پ دارد. زندگی‌نامه گادپوری فقط در یک خط خلاصه نمی‌شود، پوری در حوضه رپ فعالیت می‌کند که بسیار هم طرف‌داری‌ها دوآتشه‌ای دارد. این خواننده باهوش و درجه‌یک در حوضه رپ فعالیت بسیار زیادی دارد که قرار است به آن بپردازیم

    پوریا بشیری فعالیت های خود را در زمینه آهنگ رپ آغاز کرد و توانست طرفداران بسیاری پیدا کند و بعد از مدتی با انتشار چندین آهنگ رپ به شهرت رسید البته حواشی همراه این خواننده بسیار بالا بوده و میتوان او نسبت به خوانندگان دیگر اشاره کرد.

    دیس و دیس بازی‌ها گادپوری

    معملولا خواننده‌های رپ یک قانون نانوشته دارند آن‌هم این است: کسی به من کاری نداشته باشد من هم به کسی کار ندارم. که این قانون شامل گاپوری هم می‌شود. گادپوری تاکنون با خوانندگانی مانند 021 kid، هیپهاپولوژیست، چرسی، یانگ صادن وارد بیف یا همان کل‌کل شده است. گادپوری برعکس تمام خواننده‌ها دیس‌های اون معملولی نیست؛ یعنی امکان دارد که در آهنگ خانواده طرف رو هم دیس کنه که پیشنهاد نمی‌کند با این خواننده کل‌کل کنید.

    همکاری با نسل یک رپ فارس

    در سال 1400 خواننده گانی مانند رضا ناصری (پیشرو)، حسین رحمتی (حصین)، حسین موسوی (تهی) امیر مقصودلو (تتلو) با هم اتحادی تشکیل دادند و چند آهنگ به اسم‌های حله، جنگل تاریک، شکرت بیرون‌دادن. اما داستان به اینجا ختم نمی‌شد و قرار بود یک آهنگ به نام رمیکس حله با خوانندگانی مانند گادپوری و هیپهاپولوژیست و چند خواننده خارجی درست کنند و مارکت ایران را بسیار معروف کنند. اما پوری به علت حواشی بسیار زیادی که داشت خود را از اتحاد کنار کشید.

    دیس‌های جدید گادپوری

    بعد از آن هیپهاپولوژیست هم ساکت نماند و ترکی به نام‌ها the one و نردبون رو داد که هر دو دیس پوریا بودن.

    1 ساعت بعد پوری ترکی بسیار قوی و پر از فکت به نام تتتپتتت منتشر کرد که در ماه اول 1.5 میلیون ویو گرفت

    بعد 24 ساعت دوباره هیپهاپولوژیست ترکی به نام باد پولی منتشر کرد که در آن قد و هیکل و دیس تتپتت رو مسخره کرد که می‌توانی یکی از قوی‌ترین ترک‌های هیپهاپولوژیست اشاره کرد

    گادپوری هم ساکت ننشست و با ترکی بسیار قوی‌تر به نام untiltled ii به این دیس و دیس بک خاتمه داد.

    کارهای جهانی از پوری

    پوریا یک ترک به نام الو ب ب دارد که قرار بود با چند خواننده خارجی بیرون منتشر کند که تاکنون نگفته که کی یا چه زمانی این ترک بیرون خواهد آمد

    غذا دادن به سگ‌ها

    این خواننده خشن گویا روحیه لطیفی هم دارد حالا شاید برایتان سؤال بشود؛ یعنی چی؟ پوریا بشیری از زمانی که پا به عرصه رپ گذاشت بیشتر درامد خود را برای سیر کردن سگ‌ها می‌کند که برای من این خواننده و این کارش بسیار قابل‌احترام است.

    فیت گادپوری با حمید صفت

    علاقه های گاد پوری

    بعلاوه به موضوع خوانندگی به حیوانات خانگی از جمله سگ ها بسیار علاقمند است و بیشتر درآمد خود را برای این حیوانات و سیر کردن سگ ها خرج کرده که از لحاظ بسیاری از طرفدارانش این کار بسیار قابل احترام است.

     

    موسیقی

    موزیک ویدئو

    نویسنده
    Reza Najafi

    نظر خود را بنویسید